7 Ocak 2014 Salı

Fal Bakarııım, Bakla Açarııım!

Fal çok acaip bir olay. İnansan başka, inanmasan başka. Genelde içimizden fala inanırız ama itiraf edemeyiz. Hele ki falcının söylediklerini beğenmezsek " bu kadın doğru bilemiyor, sahtekar" deriz. Bu yüzden falcılar da çoğunlukla duymak istediğimizi söyler.

Bir de arkadaş falcılar vardır ki onların işi hepten içler acısı. bir yerke iki laf salladığınız duyulmaya görsün, ne zaman kahve içilse hemen kapatılır "ay bir falıma bakıveeeeeer. Ay geçen ayşeye bakmışsın bana hiç bakmadın aşk olsuuuuun" denir.
Ben de geniş hayal gücüm sayesinde o
zavallılardan biri olduğum için iyi biliyorum durumu.
Ya hu, ben giydiğin donun rengine kadar biliyorum zaten her bir mohunu anlatıyorsun, falda bilmediğim de görmemi bekliyorsun ki!
Sallayacak şeyler bitip de tıkanınca iyice zor durumda kalıyorsun.
Bu durumdan kaçışın da çok güzel bir yöntemi var "ay bana ağırlık yapıyor başım ağrıyor sonra" diyip reddedebilirsiniz :D

Peki nerden geldi aklıma bu konu, anlatayım.
İki gün önce İzmir!de pek meşhur bir falcıya gittim.Adı Pasaklı Birsen! önce küçük bir detay, gerçekten fal baktığı yer çok pis duvarlardan bişeyler akmış yerlerde kedi pislikleri... Temizlik takıntınız varsa gitmeyin.

20 sene önce yengem ve bir arkadaşı bir kayıp eşyayı bulmak için gitmişler ve bulmuşlar. hala hayatta
olduğunu öğrenince kaçar mı? Hemen atladık gittik vallaha.

Sonuç; mutsuzum! söylemedi istediklerimi yaa!

Çok garip bir duygu . Biliyorum söylediklerinin doğru olduğunu. İnanılmaz ve asla bilemeyeceği detaylar verdi. Ama beğenmedim söylediklerini. Belki hayallerimden daha iyisi onun dedikleri ama öyle dalgalı bir ruhum ve o kadar katı bir egom var ki, olayların planladığımdan farklı gitmesini kabullenemiyorum.

Yıllarca kendimi akışa bıraktım. Hep öyle yaşadım. Son 4 senedir bir tasarlama ve yönlendirme arzusu doğdu içinde. Acayip garip bir kadın oldum.
Her şey istediğim gibi olmalı.
Ben ne diyorsam o!
Peki olmayınca?
Ooooooovv tufan! Kafayı yiyorum, Hırs yapıyorum.

Tıpkı yüzmeyi yeniden öğrenir gibi, akışa bırakmayı öğretmeliyim kendime. Elimden gelenin en iyisini yapmalı ve bana geleni de bir yerde kabul etmeliyim .

Bir kart vardı, "Kendini, yunusların dalgalarla oynadığı gibi, hayatın akışına bırak." diyordu.

Tamamen serbest değil, ama akıntıyla savaşır şekilde de değil. Suyla uyum içinde, yumuşak ve keyifli...

Umarım bu sene resetleyerek acılarımı, eski bene varabilirim tekrar.

Umarım bu sene, Ahlarım geçer vahlarım kalmaz. Umarım daha fazla daha büyük ummama gerek kalmaz...


42 yorum:

  1. Kemeralti ömer usta bodrumlu falci erden hanim tavsiyemdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz hanım 0.5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Instagramda kullanıcı adı: denizdengelenenerji
      Mail : denizdengelenenerji@gmail.com
      Lütfen gerçekleri öğrenmek isteyen kişiler ulaşsın pembe tablo çizmez ancak hayatınızda çok güzel bir pencere acar size .Mucize isteyen arayan herkes ulaşsın insalah .Bunu işinde yükselmiş ve en imkansız denen ilişkisinde sekiz ay sonra Quantum çalışması ile evlenmiş birisi olarak diliyorum Deniz hanım candır. Asla pembe tablo ile oyalamaz .
      Pınar Sandal Kaya / Almanya

      Sil
    2. Pınar hanım çok teşekkür ediyorum yorumunuz için deniz hanıma ulaştım sayenizde birde eğitim için randevu aldım seans gerçekten muhteşemdi Quantum çalışması için de başladım 21 günde bile kendimde farkı gördüm size ne kadar teşekkür etsem az iyi ki yorumunuza denk geldim. Tekrar teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. Arkadaslar erden hanim kemeraltinda degil uyarayim.teli":5#3#6#4#4#1#8#5#0#5 benim kahramanim kendisi onu cok seviyorum yalnis yonlendirmeyin lutfen kemeraltinda degil kadincagiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telden bakıyor mu acaba

      Sil
    2. Telden bakıyor mu acaba

      Sil
    3. Erden yakamoz hanım bir sene beni çeken kahrımi çeken ince ruhlu insan .O birşeye olmaz derse ustelemeyin olur derse mutlaka ulaşırsınız zaten birde uygulamaları aksatmadan bilinç altı çalışmalarınızı asla bir gün bile aksatmadan yapın bence o bir mucize kadın bence erdenyakamoz@gmail.com adresine mail atin durumunuzu yazın içtenlikle daha etkili oluyor

      Sil
    4. Merhaba acaba telefondan da bakım yapabilir mi? Numarası varmı sizde?

      Sil
    5. Merhaba Deniz hanımı da tavsiye ediyorum ihtiyacı olan herkese falcı değildir kendisi profesyonel bir bakımcı ve enerji uzmanıdır eğitimlerine katılmış birisi olarak tek geçerim yarim ile evlenmemizde payı hakki ödenemeyecek kadar yüksek olmuştur. Muhakak tanımanızı eğitimlerine katılmanızı tavsiye ederim Quantum reiki ,Seraphim Blueprint uzmanıdır. Instagramda : denizdengelenenerji kullanıcı adıyla takip edin .
      0.5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Whatsuptan kendi durumunuzu belirten samimi bir yazı yazarsanız muhakak cevap verir .Enerji çalışmaları ve bakım yapıyor katınayi bilirmisiniz katına falcısıni onun torununun akrabası görünce ne demek istediğimi anlarsınız.Umarim iyi niyetli kişiler ulaşabilirler sadece .

      Sil
  3. Erden bir baska bir insan herseyi bilip gorebilirmi uzerimdeki elbisenin renginden evime esime kadar herseyi tarif edebilirmi ve beni ucurumdan cekip nasil cikardigini anlatmam mumkun degil yasamaniz lazim.iyiki var boyle iyi insanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Deniz hanımı da tavsiye ediyorum ihtiyacı olan herkese falcı değildir kendisi profesyonel bir bakımcı ve enerji uzmanıdır eğitimlerine katılmış birisi olarak tek geçerim yarim ile evlenmemizde payı hakki ödenemeyecek kadar yüksek olmuştur. Muhakak tanımanızı eğitimlerine katılmanızı tavsiye ederim Quantum reiki ,Seraphim Blueprint uzmanıdır. Instagramda : denizdengelenenerji kullanıcı adıyla takip edin .
      0.5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Whatsuptan kendi durumunuzu belirten samimi bir yazı yazarsanız muhakak cevap verir .Enerji çalışmaları ve bakım yapıyor katınayi bilirmisiniz katına falcısıni onun torununun akrabası görünce ne demek istediğimi anlarsınız.Umarim iyi niyetli kişiler ulaşabilirler sadece .

      Sil
  4. Erden bir baska bir insan herseyi bilip gorebilirmi uzerimdeki elbisenin renginden evime esime kadar herseyi tarif edebilirmi ve beni ucurumdan cekip nasil cikardigini anlatmam mumkun degil yasamaniz lazim.iyiki var boyle iyi insanlar.

    YanıtlaSil
  5. 0_o bu erden hanımı da bir denemek farz, gerçi cumartesi yeni bir birsen turum var :)

    YanıtlaSil
  6. erden bacım sen var ya tam bir cennetliksin sensiz adım atamaz olduk

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar instagramda da gördüm erden hanımı erdenyakamoz diye aratınca çıkıyor valaha da buldum ayyy...

    YanıtlaSil
  8. Herkese teşekkürler erden hanıma bir ay sonra ulaşabildim.iyiki beklemişim iyiki...

    YanıtlaSil
  9. arkadaslar sizi bilgilendirmek isterim erden hanim kibrislidir ömer ustada degildir kemeraltinda degildir yillar onceydi o suan kibrista ve yazlari bodrumda erdenyakamoz@gmail.com dan ulasabilirsiniz yada teli 5..3..6..4..4...1..8..5..0..5 .kendisi falci degildir ve asla kahve fali bakmaz kibristaki ünlü bir astrolog kendisi hatta egitimini kendisi veriyor bosuna kemeraltindadir diye gitmeyin . bakim yapar ama falci degil kendisi zaten türk degil tipinden belli bir bayan şivesi de Türkiyeli degil.kemeraltindaki erden burda diyenlere inanmayin erden hanim kahve fali bakmaz.Onun yorum yapması icin birseye bakmasi zaten gerekmez bir gun ulasirsaniz ne demek istedigimi anlayacaksiniz.Harika bir yorumcudur ve ulasmak kolay değildir ihtiyaci olanlarin ulasabilmesi dileğimle ...bana ilac olmuştu vakti zamaninda sizede olsun dilerim. Bu siteleri yapandan da Allah razi olsun Allahim korusun sayenizde insanlara mucize oluyorsunuz.Bizim gorevimiz insanlari dogru yönlendirmek olmalı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zahide hanım Erden hanıma nasıl ulaşacağım konusunda yardımcı olurmusunuz çok ihtiyacım var çocuklarımla ilgili sıkıntılarım var mail adresimi yazsam bana numarası varsa yollarmısınız acaba

      vildan.nur.ozcan@gmail.com

      Sil
  10. Merhaba Zahide hanım Erden hanıma nasıl ulaşacağım konusunda yardımcı olurmusunuz çok ihtiyacım var çocuklarımla ilgili sıkıntılarım var mail adresimi yazsam bana numarası varsa yollarmısınız acaba

    vildan.nur.ozcan@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erdenyakamoz@gmail.com insalah ulaşabilirsiniz Vildan hanım

      Sil
  11. Zahide hanim cok tesekkur ediyorum yorumlariniz sayesinde esime kavuştum yuvam kurtuldu size ne desem az hakkinizi helal edin lütfen boyle guzel siteler yapanlardanda allah razi olsun bodrumlu erden hanım siz o kadar melek kalplisiniz ki diyecek söz yok .ulasamayanlar erdenyakamoz@gmail.com dan ulasabilir kendisi ozenle cevap veriyor yada whatsuptan mesaj yazin ama sabirli olun muhakak cevaplar er yada gec 5#3#6#4#4#1#8#5#0#5

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadara bakıyor acaba birde uzaktan hangi iletişim kanalıyla

      Sil
    2. yorumlar üzerine geçtiğimiz 5 ay once ulaşmıştım araya ne tanıdıklar koyarak ancak son 5 aydır da hayatım ne kadar değişti ve güçlendim hala kendime olanlara şaşırıyorum hepsi Erden yakamoz hanımın zaferiydi aslında .Herkesin hayatında en azından bir kere onunla konuşması lazım bence .

      Sil
  12. 100 liraya bakiyor. Cok enteresan. Tamamen bilinçaltınızı temizliyor. Enerji yolluyor. Siz de uyguluyorsunuz

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,

    Memnuniyetiniz için rahat bir krediye mi ihtiyacınız var? Yerel ve uluslararası borçlular için uygun fiyatlı% 3 faiz kredisi sunuyoruz. Sertifikalı, güvenilir, güvenilir, verimli, hızlı ve dinamik ve birlikte çalışıyoruz. en fazla 1 ila 20 yıl uzun vadeli borç veriyoruz.

    Borç ödemek, bir iş kurmak veya başka bir nedenden ötürü doğrudan, kolay ve uygun fiyatlı bir krediye mi ihtiyacınız var? Öyleyse, kredi talebiniz için lütfen bizimle iletişime geçin.

    Bu teklif ciddi insanlar için.

    Bize e-posta gönderin: accessloanfirm2030@gmail.com
    Whatsapp: +79265038734

    Biz sertifikalı,
    güvenilir, güvenilir, verimli, hızlı ve dinamik.

    Saygılarımla,
    Bay Scott
    Bize e-posta gönderin: accessloanfirm2030@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba. Erden hanım hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mı buradan.

    YanıtlaSil
  15. Acil bir krediye mi ihtiyacınız var? İyi niyetle kredi arayan ilgili kişilere kredi veriyoruz. Çok çeşitli finansal hizmetler sunuyoruz: ticari planlama, ticari ve kalkınma finansmanı, ipotek ve ipotek, borç konsolidasyonu kredileri, işletme kredileri, özel krediler, öğrenci kredileri,% 3 oranında indirilmiş faizli krediler.
    Teminatlı ve teminatsız krediniz için lütfen bizimle iletişime geçin İlgilenen adaylar bize e-posta ile ulaşmalıdır: bryanStefanloanfirm@outlook.com veya bryanStefanloanfirm@gmail.com

    WhatsApp üzerinden iletişim: +19792912614
    İçtenlikle,
    Bay Bryan Stefan

    YanıtlaSil
  16. Merhaba

    Finansal ihtiyaçlarınızı çözmek için acil bir krediye mi ihtiyacınız var? Kredi kontrolü olmadan güvenilir, güçlü, hızlı ve dinamik olduğumuz 1000 ila 50.000.000,00 euro arasında değişen krediler sunmaktayız ve bu transfer sırasında% 100 yabancı kredi garantisi sunuyoruz.

    İşinizi büyütmek için finansmana ihtiyacınız var mı? kişisel nedenlerle kişisel finansman? Tüm finansal sorunlarınızı çözmeyi taahhüt ediyoruz.

    şimdi bize ulaşın e-posta: ecofinance2020@gmail.com

    Whatsapp: +2347035513355

    Postanız bekleniyor.
    Saygı
    Bay Oscar
    ecofinance2020@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Good day Sir/Madam,

    This message is to inform you that MIKE MORGAN LOAN FINANCIER offer all types of L0ANS @ 3% annual rate. Are you in need of financing of any type? Business, Mortgage, Personal etc. Any interested Applicants should get back to US VIA
    EMAIL: muthooth.finance@gmail.com
    Call or add us on what's App +91-7428831341

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Öncelikle tüm yorum yapanlara sonsuz teşekkürler gerçekten bütün tavsiyelerinizi deneyimledim bende bir yorum yapmak istedim İstanbul'da ve Amsterdam da ofisi olan enerji uzmanı bir bayan var ruh beden zihin taraması adını verdiği bir bakım tekniği var mutlaka deneyimlemelisiniz özellikle çiftler ilişkilerini kimin ne yaptığını niyetini duygularını tabak gibi söylüyor ancak gerçeklerden rahatsız olmayacaksaniz seans almalısınız .Şifa çalışması da yapıyor ilişki Şifalandirma özellik ile Reiki calismalari vs ve özellikle evlenemeyenler ve ilişkilerinde hep ayrılık rutinini yaşayanlar için tavsiye ediyorum enerji yükseltme ile ünlülerin futbolcularin daha da ünlü olmasını sağladığını iki üç kere şahit olmuş birisi olarak biliyorum .Çok iyide bir insandır sadece yoğunluktan geri dönüşü çok geçilebilir beklemeye değer mi değer bence .Ailem de çok memnun olmuştu .Aileleri çok önemseyen bir insandır .Referanssiz seans vermez ama şansınızı deneyin nasip te varsa seans alıyorsunuz kendisi alanının Profesyoneli ve resmi çalışan birisi bilginiz olsun.
    mucizeenerjim@gmail.com mail atın durumunuzu yazın insalah sifanizi bulursunuz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Deniz hanımı da tavsiye ediyorum ihtiyacı olan herkese falcı değildir kendisi profesyonel bir bakımcı ve enerji uzmanıdır eğitimlerine katılmış birisi olarak tek geçerim yarim ile evlenmemizde payı hakki ödenemeyecek kadar yüksek olmuştur. Muhakak tanımanızı eğitimlerine katılmanızı tavsiye ederim Quantum reiki ,Seraphim Blueprint uzmanıdır. Instagramda : denizdengelenenerji kullanıcı adıyla takip edin .
      0.5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Whatsuptan kendi durumunuzu belirten samimi bir yazı yazarsanız muhakak cevap verir .Enerji çalışmaları ve bakım yapıyor katınayi bilirmisiniz katına falcısıni onun torununun akrabası görünce ne demek istediğimi anlarsınız.Umarim iyi niyetli kişiler ulaşabilirler sadece .

      Sil
    2. Yorumlariniz için tekrar teşekkür ederim gerçekten çok faydalandim bir erkek olarak bizler biraz daha ön yargı ile yaklaşırız ama deniz hanım tanışınca diğerlerinden farkını anladım. Allah razı olsun.

      Sil
  20. INSTANT AFFORDABLE PERSONAL/BUSINESS/HOME/INVESTMENT LOAN OFFER WITHOUT COST/STRESS CONTACT US TODAY VIA Call/Text +1(415)630-7138 Whatsapp +19292227023 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    We are financial consultants providing reliable loans to individuals and funding for business, home and projects start up. Are you tired of seeking loans or are you in any financial mess. Do you have a low credit score, and you will find it difficult to get loans from banks and other financial institutions? then worry no more for we are the solution to your financial misfortune. we offer all types of loan ranging from $5,000.00 to $533,000,000.00USD with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 35 years to pay back the loan secure and unsecured. Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender? Contact us via Call/Text +1(415)630-7138 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    Do you have a bad credit? Do you need money to pay bills? Do you need loan to buy, refinance or renovate your home? Is it necessary to start a new business? Do you have an unfinished project due to poor funding? Do you need money to invest in any specialty that will benefit you? DR.BENJAMIN FINANCIER LOANS aims is to provide excellent professional financial services which include the followings

    * Personal loan * Business loan
    * Home loan * Farm Loan
    * Education loan * Debt consolidation loan
    * Truck Loan * Car Loan
    * Refinery Loan
    * Equipment Loan
    * Hotels Loan
    * Refinancing Loan

    Yours Faithfully
    Dr Benjamin Scarlett Owen
    Whatsapp +19292227023
    Call/Text +1(415)630-7138
    NOTE: GET YOUR INSTANT LOAN APPROVAL 100% GUARANTEED TODAY NO MATTER YOUR CREDIT SCORE. drbenjaminfinance@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, dünyanın her yerinden izleyiciler. Bugün dünyanın herhangi bir ATM'sinde kullanılabilecek boş bir ATM kartı alan herkes için iyi bir haber. ATM'leri hacklemek için kullanılabilecek özel programlanmış ATM kartlarımız var. ATM kartları, mağazalarda ve şubelerde ATM'lerden para çekmek veya kart çekmek için kullanılabilir. Bu kartları dünyanın her yerinden ilgilenen tüm müşterilere veriyoruz. Bir ATM kartını çekmek için günlük limit 5.000 $ ve mağaza içi harcama limiti, aradığınız kartın türüne ve ihtiyacınız olan ATM kartı sayısına (en az 5.000 AA aralığında) bağlı olarak 55.000 $ 'dır. 15 milyon ... USD SINIRSIZ THOMAS HACKER'larımız ile mali sorunlardan kaçınır, borç yöneticisi veya mali sıkıntı içinde olan kişi olmayın. Bu nedenle finansal sorunlarınıza hızlı bir şekilde çözüm bulmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Mali açıdan istikrarlı olduğunuzda onur duyacağız. Sertifikalıyız ve gizliliğiniz bizim için% 100 güvenlidir. Mali sorunlarınız için endişelenmeyin. Diğer çevrimiçi bilgisayar korsanlığı hizmetlerine ihtiyacınız varsa, bunları her zaman, her yerde sunuyoruz. E-posta adresimizden bize ulaşın: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Merhaba
    THOMAS FREDDIE HACKER kısıtlama olmaksızın
    E-posta thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çağrı / SMS: +1 (985) 465-8370
    Slogan: En hızlı ve en güvenilir hizmeti sunuyoruz.

    YanıtlaSil
  22. MERHABA, benim adım Rebecca Michaelson ve Avrupa'da yaşıyorum. İşte ilgilenenler için bazı güzel haberler. Bugün boş bir [ATM KARTI] karşılığında stressiz bir iletişim (THOMAS FREDDIE) kazanabilir ve bu kartlardan yararlanan şanslılardan biri olabilirsiniz. Bu PROGRAMLANMIŞ boş ATM kartı, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir ATM'de oturum açabilir. Anakartımı iyi bir İnternet Hacker'ından aldım, bu ATM kartıyla her gün insanlardan 5000 dolar toplayabilirim:
    +1 (676) 964-5156 thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çok fakirdim ama bu kart beni zengin ve mutlu etti. Zengin olmak ve işinize başlamak için bir şans istiyorsanız, bu anakart için başvurun, bundan çok memnunum çünkü geçen hafta benimkini aldım ve THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers'tan 240.000,00 $ almak için kullandım. Kart sadece yoksullara ve muhtaçlara yardım ediyor ve AYRICA MALİ YARDIM SUNUYOR. Sizinkini bugün THOMAS FREDDIE SINIRSIZ HACKERS'dan alın. Lütfen e-posta yoluyla thomasunlimitedhackers@gmail.com ile iletişime geçin.

    Teşekkür ederim ve tanrı seni korusun

    YanıtlaSil
  23. Faturalarınızı ödemek, bir ev satın almak, yeniden finanse etmek veya yeni bir iş kurmak, kişisel kredi, araba satın almak için acil bir krediye mi ihtiyacınız var? vb. Kaybolma korkusu olmadan tanınmış bir borç verene başvurun. finansal krediye ihtiyacı olan kişilere %3 faizle kredi sunuyoruz. Kredi hizmetimiz hakkında hızlı ve uygun kredi oluşumunuz için bugün bize ulaşın. Aşağıdaki ayrıntılardan herhangi biriyle bizimle iletişime geçin. E-posta : quickloan2020@hotmail.com veya WHATSAPP +1 (812) 266-9901

    YanıtlaSil
  24. AŞAĞIDAKİ KREDİ HİZMETLERİ SUNUYORUZ:.

    *Yatırımcı Kredileri..........
    *Borç Konsolidasyonu...........
    *Mortgage kredileri.......
    *Ticari Krediler........
    *Bireysel Krediler......................
    *Uluslararası Krediler...
    *Seyahat Kredileri.........
    *Vize Kredileri.........

    Mali asistan ihtiyacı olan kişilere %3 gibi düşük bir faiz oranı ile kredi sunuyoruz. Bu firma ile kredi alabilmek için ihtiyacınız olan kredi tutarını ve krediyi ne zaman geri ödeyebileceğinizi söyleyebilirsiniz. bu yüzden ilgileniyorsanız lütfen aşağıdaki ayrıntılarla bizimle iletişime geçin. E-posta : quickloan2020@hotmail.com veya WHATSAPP +1 (812) 266-9901

    YanıtlaSil
  25. Krediye mi ihtiyacınız var? Her türlü krediyi %3 faiz oranıyla sunuyoruz. İlgileniyorsanız, daha fazla bilgi için bugün e-posta yoluyla bizimle iletişime geçin. WHATSAPP +1 (812) 266-9901

    YanıtlaSil
  26. Merhaba
    Finansal ihtiyaçlarınızı çözmek için acil bir krediye mi ihtiyacınız var? 5.000,00 ABD Doları ile 10.000.000.000 ABD Doları arasında değişen krediler sunuyoruz. Güvenilir, Verimli, Hızlı ve Dinamik, %100 Garantili, Türk Lirası, Euro, Sterlin ve Dolar cinsinden de kredi veriyoruz. Tüm Kredilere uygulanan Faiz oranı %2'dir. ilgileniyorsanız bize geri dönün.

    Whatsapp: +15088120454
    E-posta:(muratacarfinancialservice@gmail.com)

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. Sunset gölü ipoteği !! Maddi yardım için başvuran tüm değerli müşterilerimize kısa bir not. Şu anda uygun kredi faiz oranı %3.5 olan bir kredi teklifimiz var. Bugün bize ulaşın:

    E-posta: stevesunsetlakemortgage@consultant.com

    YanıtlaSil