19 Mart 2014 Çarşamba

Orjinal Marjinal Ev Hediyelikleri!


Beni bilen iyi bilir; hediye almak benim en sevdiğim uğraş. Özellikle kimsenin bulamayacağı orijinal hediyeliklere bayılıyorum. Bazen sırf bu yolda günlerimi harcayarak el emeği işler yapıyorum. Günlük hayatta çevremdekileri iyi dinleyip, onlara potansiyel hediye olabilecek bir şeyler buldum mu hemen aklımın bir köşesine not alıyorum. Birkaç gün önce inanılmaz bir sayfaya denk geldim. Baluu’s dream box!

Aslında kendi evini dekore ederken yaratıcı işler çıkartan bir arkadaşımın girişimi. Kendisine yaptığı tabaklar o kadar beğeniliyor ki
sipariş gelmeye başlıyor. O da bir facebook sayfası açıyor.

İnanılmaz güzel ürünler var. Hepsi el emeği göz nuru. Ayrıca birer yaratıcılık ürünü. Sizin istediğiniz boyutta sizin isteğinize göre kişiselleştirilmiş tasarımlar yapıyor. Ben özellikle dekoratif tabaklara hayran kaldım. Evcil hayvanının resmini yaptırmak da süper ilginç bir fikir.

Evinizin-ya da arkadaşınızın evinin- tarzı nasıl olursa olsun ona uygun bir tasarım çıkabiliyor. Mesela benim gibi country tarzı döşenmiş evlerde inanılmaz şirin durabilecek şu çiçek desenliler favorim.



Sadece bu da değil. Benim çok sevdiğim kanaviçeden de değişik tasarımlar çıkmış. Atlas bebeğin odasına hazırlanan çerçeve içindeki yazılar harika!
 
İşin en güzel tarafı tasarımcının sizinle beraber konuşarak ne konulacağına karar veriyor olması. Vereceğiniz hediye yıllar yılı göz önünde durup asla unutulmayacak. Kalıcı ve her baktığında gülümseten bir hediye olacak.

Sitenin sahibi pınarla hemen konuşmaya başladık. Yakın zamanda yeni bir eve çıkan bir arkadaşım için tabak siparişimin detaylarının üzerinden geçtik bile!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder